• panou de comandă cu reglajul temperaturii instalat in cabina vehicolului.
Refrigerant:
• freon ecologic HFC R 404A
• continut clor = 0
• potential de distrugere al stratului de ozon = 0
• cantitate necesară: 1,25 kg.
Compresor frigorific:
• nr. cilindri : 6
• cilindre: 131 cm3
• turatia max.: 3000 rpm
Motoare electrice:
Putere consumată :
• ventilator condensator: 115 W
• ventilator evaporator: 120 W
Curent electric absorbit : 28 A /12V
Performantele evaporatorului:
• debit de aer racit: 1040 m3/h
Capacitatea de răcire
Capacitatea nominală de răcire in conditiile normelor ATP, pentru o temperatura exterioară de + 30° C:
- 20°C 1020 WATT / 3485 BTU/h
0°C 2250 WATT / 7685 BTU/hr
Preformante incălzire:
Şosea: 800 W (2800 BTU/hr)
Stand by: 600 W (2050 BTU/hr)
Greutate: 68 kg / 118 kg antrenare electrică
Caracteristici standard
• Jet Lube™ sistem suplimentar ungere compresor
• Jet Cool™ sistem suplimentar răcire compresor
• Decongelare automată şi manuală cu gaze calde
• Panou de comandă cu termometru electronic digital
Variante disponibile:
• V-200 max 10 - Antrenat de motorul vehicolului.
• V-200 max 20 - Antrenat de la motorul vehicolului şi retea monofazică sau trifazică.
• V-200 max 30 - Antrenat de la motorul vehicolului şi optiunea încălzire.
• V-200 max 50 - Antrenat de la motorul vehicolului, retea monofazică sau trifazică şi optiunea încălzire.
• V-200 max TC 10 - Antrenat de motorul vehicolului cu optiune bi-temp cu două temperaturi.
• V-200 max TC 20 - Antrenat de la motorul vehicolului şi retea monofazică sau trifazică +optiune bi-temp cu două temperaturi.
• V-200 max TC 30 - Antrenat de la motorul vehicolului şi optiunea încălzire+optiune bi-temp cu două temperaturi.
• V-200 max TC 50 - Antrenat de la motorul vehicolului, retea monofazică sau trifazică şi optiunea încălzire +optiune bi-temp cu două temperaturi.